Converse & Matteprov

FÖRSENAT INLÄGG skulle varit publicerat 17:40


Det blev converse idag, hihi mys. Älskar verkligen tygskor & speciellt converse!
Har precis varit å handlat lite med pappsen min och snart är det förhoppningsvis mat! Är hungrig som ett djur, idag igen. ;p Matteprovet idag gick nog helt okej, tyckte att G frågorna var jätte lätta, men jag kan ju ha blankat ut helt och gjort helt fel ;p Så jag vill inte ta ut något i förskott! Dock va VG & MVG uppgiften krånglig som attans! Men men.

På fredag är det svensk prov, så det ska jag plugga på efter maten. Och klockan åtta (eller nio? hjärnsläpp..) så är det ju Greys =D

Det var något mer jag skulle skriva! Men jag har glömt det, haha. vad irriterande! Jag hade ju jätte mycket att skriva :P Glömde asmkt. Jaja, det kommer väl igen sen hoppas jag :)

Vad har ni gjort idag? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0