Träningssnack

Imorgon, när jag vaknar.. då är det jag som ska ut och springa! Jag börjar bli rastlös och vill absolut inte få den jobbiga känslan som först är rastlöshet och sedan övergår i trötthet som blir när jag inte tränar som vanligt. Så innan frukosten imorgon ska jag springa! Det tar väl 20 minuter eller något.. Det känns alltid mycket bättre att börja när man har motivationen och då börja långsamt. Annars tappar man bara motivationen om man gör ett fem veckors långt träningsschema med en timmes långt träningspass och med tusentals olika grejer! Så, jag ska springa imorgon.

Eller, jag har gjort sådanna träningsscheman förut. Dock hade jag målet att komma in i ett gymnastik lag då (som jag lyckades med) och nu är ju bara målet att hålla sig i form under sommaren! Vilket är lite skillnad i mål. Då fungerade det!

Jag ska även komma igång och dansa disco ute i trädgården också! Dock är det så svårt eftersom vi typ inte har någon trädgård. Men det är så grymt bra träning, och jag vill komma på massor med nya danssteg! Jag är peppad ;) Just nu ligger det 3 tävlingar uppe för i höst, ungefär 1 varje månad med start 20 september. Och det tillkommer en regionstävling till. Så 4 tävlingar blir det! Jag är ju så ball nu så jag får dansa på rikstävlingarna! WOHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0