The shopping today


Halsband | Guldfynd 69;- minus 70%


Frida tidning - Sommarspecial | 39:-


Namnarmband | Guldfynd 70 :-

Halsband | Guldfynd 69:- minus 70%


Jordgubbsörgängen (Inspiration av Sweetlifestyle! Ni kan tävla om sådanna där inom några dagar. Håll utkik!) | Ur&Penn 49:-

Örhängen | Ur&Penn 49;-


Parfym | (Äntligen har jag den, efter ett långt år av längtan!) The body Shop 187:-


Jag kan ju även avslöja att jag inte ens har visat allt jag har köpt de senaste dagarna. Shopping is the shit

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

åh :D va roligt att du blev inspirerad av mig till att köpa dem :D de är verkligen ursnygga! åh, kul att du har parfymen nu också :D

2008-07-02 @ 00:29:56
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0