Sveriges mest överskattade artist

Håkan Hellström.
Han får öppna allsång på skansen, alla verkar älska honom. Eftersom hela publiken verkar kunna hans låtar.. Det han gör är inte ens lite bra! Han sjunger falskt hela tiden! Vad är charmen i det? "Varför ska vi döda varandra?" Jo visst, texten är väl något att ha!? Men utstrålning - big no NO! Sångrösten tycker jag inte heller att han har! Jag blir mörkrädd!

Föklara väldigt gärna för mig varför han är så ofattbart fantastisk, för jag förstår mig inte på honom. Vad tycker ni om Håkan Hellström?


Överskattad.


Kommentarer
Postat av: issa

tror du själv att en artist blir känd om det han gör inte är bra?? man behöver inte världens bästa röst för att vara artist, det handlar om att underhålla! han kan stå på scen o sedan förmedla o få igång en publik. sedan är det ju låtarna som folk gillar, hans stil! det finns hur många stilar inom musiken som helst..alla gillar olika!

2008-06-24 @ 21:32:58
Postat av: Annies Fotoblogg

Jag tkr också att han är överskattad. Och han sjunger falskt. Men jag såg honom i höstas på grönan och han var mkt bättre live än på tv/skiva. Han når faktiskt ut till publiken på plats, iaf där. Men överskattad är han för det. Men helt okej är han ;)

2008-06-25 @ 18:33:19
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0