Stomp The Yard



 

Nu ska jag kolla på film! Nämligen Stomp The Yard, där bland annat Chris Brown är medverkande! Han har dansat sedan han var 3 år någonting så han är duktig. Dansfilmer ligger mig varmt om hjärtat och därför ska jag kolla på en nu innan jag kryper till kojs och somnar! Min syster och hennes kompis hyrde den ikväll och så tog hon hem den och sa att jag bara måste se den! Så on her commands, I'm now going to watch it. Och därmed somna typ runt 4, inte bra! Så vi får se om jag ser klart den i natt..

En recention kommer självklart sedan! Filmen får säkert en femma bara för att Chris Brown är så söt!

Puss & godnatt



PS. Vet ni? Jag har börjat drömma väldigt mycket om att jag ska ta massa foton hit och dit och på olika föremål! Jag undrar varför.. kan det vara för att jag ska få min kamera snart? Maybe.

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag har en dagens fråga ..



Cirka hur många inlägg på blogg.se skriver du varje dag ?!



Skit snygg blogg :)

2008-06-25 @ 02:13:17
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Victoria

omg. Jag raderade den filmen från datan idag utan att ha kollat på den, och så är CB med?

Jag är en idiot!

2008-06-25 @ 02:18:00
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Clara

åå, måste se:)

2008-06-25 @ 12:44:51
URL: http://strawberrytree.blogg.se/
Postat av: Hanna P

Hejsan! Ja det stämmer bra det, jag har gått en linje som heter allmän show- och musikal i markaryd småland ett år och ska nu börja en linje som heter Sceniskt förberedelseår i Kramfors. Både är folkhögskoleutbildningar och anledningen till det är att jag inte gick estet på gymnasiet (tog endast sånglektioner och fåtal danslektioner) och har mycket att ta igen.

Om du är intresserad av att söka något efter gymnasiet så skulle jag gissa att Performing arts school passar dig som antagligen är lite showigare (tänkte på att du dansar disco) det är mer dans där än på balettakademins musikal-linje. Vill du läsa på folkis först finns musikteaterskolan i bjärnum (de har en fantastiskt bra danslärare, har själv haft henne) eller musikalakademin i umeå.

Hoppas du fick något slags svar iallafall, det är bara att fråga på om du undrar något, kan inte jag svara så kan säkert nån av mina vänner det.

2008-06-25 @ 13:41:40
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: bana

tjena discobruden, det ar jag som alla vill vara :)

filmen ar skiit grym det ar bra att du ser den, hehehe berattade om den hara filmen till dig for lange sen men jag tror inte att du kommer ihag, men njut nu och ha det sa bra i sverige :p

2008-06-25 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0