SM i Disco 2008 - Hovet

image294
Imorgon smäller det. Sveriges största tävling inom disco dansen och det ryktas om att självaste Tony Erving och Dermot Clemenger är där för att dömma. Jag är nervös, och jag ska bara ha riktigt jäkla kul imorgon! Tävlingen börjar kvart i tio, men insläppet är halv nio och tävlingen är beräknad att sluta halv tio på kvällen! Så, ni vet vart jag håller hus imorgon. Dessutom är jag bjuden på poolparty på kvällen! Morgondagen kommer alltså att vara fullspäckad med dans och lite party! Kommer vara mördbultad på festen. Min kära och underbara syster har lockat mitt hår och därför sover inte jag än. Hon tar kort imrogon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

får hejja på dig då, tillsammans med svenska landslaget och zlatans näsa. imorgon är en stor dag för oss alla. lycka till

2008-06-07 @ 00:42:04
Postat av: 17

hur gick det för dig igår då? vad tävlade du i?

dermont, kan jag informera, var bara där för att heja på sin dansskola :P

2008-06-08 @ 15:40:02
URL: http://cassandramelodie.blogg.se/
Postat av: Anonym

GO GO GO!

2008-06-20 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0