Shopping

Jag gillar inte bilderna för att bakgrunden är som den är. Att lite allt möjligt med alltså, men nu får ni ju iallafall se shoppingen! Bättre än inget kanske? Jag har det i två delar, här är kläderna jag testade på, sedan kommer alla prylar!



Tjocktröjorna är från H&M Herravdelning för 149 kronor!
Jag gillar verkligen killkläder ;)

 
Linnet är från Gina Tricot för 129 kronor


Shortsen är även dom från Gina Tricot fick dem för 199 kronor.

Helt underbara, älskar dem!

Jag var ju så duktig att jag hade stämplat alla mina "ginastämplar" så jag fick 150 kronor gratis. Vilket resulterade i massvis med shopping för lite pengar, det gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Helt underbara shorts!!!

Snygga tröjor också....

ha en bra dag :)

2008-06-29 @ 12:08:41
Postat av: Moa

Oh snygga things!

2008-06-29 @ 22:29:52
URL: http://moamadeleine.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ursnyggt alltihopa!:) Älskar färgen på shortsen!



Ha en kanonbra fortsättning på dagen!

2008-06-30 @ 16:43:21
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0