ProViva Female

För några månader sedan fick jag hem några gratiskuponger till ProVivas nya Female med extra järn i för kvinnor. Även om man inte har kraftig järnbrist så kan man må bra av att som tjej, ung kvinna och kvinna få lite extra järn i sig!
Det finns i smakerna mango och jordgubb och båda smakerna är väldigt goda!

Jag hade med mig en ProViva Female under ett långt arbetspass och jag måste säga att jag orkade mycket längre och hade energin på topp hela arbetspasset! Eftersom mitt jobb är väldigt ansträngande så är det coolt att det faktiskt hjälper. Jag har nog kanske lite underskott på järn ändå?


Bilderna är tagna från privivafemale.se och omgjorda av mig!

Kommentarer
Postat av: Anchal

Fin blogg :D Vad duktig du är på att fixa din blogg sen undrar jag vad din textstil heter den du skriver med tyckte den va riktigt snygg!

2008-06-28 @ 03:29:37
URL: http://anchaals.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan:) det var länge sen:)

allt bra?

2008-07-21 @ 14:34:24
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0