Nikon D40 + 18-55/3,5-5,6



Isn't it lovely? Isn't it wonderful?
I think so. Den här godbiten ligger just nu högst upp på min önskelista och är antagligen den jag kommer att spendera min första lön på. Visserligen kostar den en ganska stor peng. Men jag är super lycklig ändå! Jag har älskat att fotografera sedan jag först fick prova på det. Har sett framför mig tusentals saker jag vill fota, vinklar - saker att testa och ta kort på! Min första digitalkamera kostade 1000 kronor och når inte längre upp till förväntningarna jag har på en kamera idag. Visserligen så är en systemkamera rätt otymplig, men man kan ta så fina bilder med den. Och alla drömbilder kan gå i uppfyllelse! Nåja, några iallafall. Något jag hemskt gärna skulle vilja göra är att ta portträttfoton, samt närbildsfoton! Jag har tusen idéer som bara väntar på att få komma ut. Jag ska nog satsa på denhär ändå, my lovely camera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0