Nervousitet

Nu är jag nervös. Eller ja, det kommer krypande! Jag ska ha kul imorgon, och inte tänka så mycket på att prestera. Vi har tränat på tok för lite för att man ska tro att det går bra! Imorgon har iallafall jag inställningen att det får gå som det går, bara jag har kul! Och målet är att inte komma sist! Mitt hår är ännu inte lockat, borde göra det snart. Men jag har kletat in lite brun utan sol! Ska packa iordning sminket som behövs, hårgrejerna och maten + energikällorna imorgon bara. Det gör jag nog lite smått innan jag har fixat håret.

Tyvärr så är vågtången paj, så det får bli korkskruvar istället! Vi ville verkligen ha vågtång, men det blir la bra ändå med korkskruvar!

Nu ska här packas!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0