Killarna bakom bloggkoll

 
Här är bilden! Från vänster: Mattias Swenson, Patrik Ring, Dan Carlberg, Daniel Gren och Daniel Swenson ( a.k.a. Göran Hägglund )

Inte visste jag att det var dessa unga grabbs som låg bakom bloggkoll?

När jag först hörde talas om det så orkade jag inte med det, varför det liksom? Det är väl bara att klicka sig in på alla bloggar som man vill titta på (vilket i dåläget bara var typ 5 stycken max). För ungefär en vecka sedan nu så läser jag riktigt många bloggar och att klicka sig in på alla bloggar tusengånger varje dag är ohållbart. Därför använder jag nu bloggkoll.com flitigt! Det är väl bara för att jag har börjat använda det som de pajjar! Typiskt ;p

Det kommer komma upp en icon så ni kan följa mig på bloggkoll! & det vill ni väl? Ja, den kommer upp i den nya designen iallafall! Någon/några veckor efter jag får min kamera och jag har bilder att använda! =)

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Prenumererar redan på din blogg ;)

2008-06-28 @ 11:06:20
URL: http://annie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0