Clothes by Johanna Nordlöf


Sånthär gör mig glad. Jag älskar att se personer lyckas! Älskar att se när personer som man kanske inte har känt väldigt bra, men ändå pratat med och haft någon kontakt med gått i samma skola som - lyckas och gör något som de är bra på! Jag blev därför så lycklig när jag gick in på Amanda Bergs blogg och såg inlägget som är skrivet ovan.
Hon hade köpt en kjol, en väldigt fin kjol som inte var designad av vem som helst utan av Johanna Nordlöf! En tjej som jag har gått i pararellklass med och pratat med några gånger. Inte haft någon väldigt bra kontakt med så, men hur som helst! Alla vet vi att bloggar idag har en extremt stor kraft att påverka, allt kan spridas via bloggar. Det ser vi ju bara på hur stora våra bloggerskor faktiskt är idag och deras status. Av allt detta i bakhuvudet blev jag överlycklig när jag fann detta inlägg med en länk till shoppen, namn och bild på kjolen i Amandas blogg. Så stor läsarskara som hon har! LYCKA!
Underbara kjolar, toppar & klänningar. Dessvärre är mycket slutsålt, men ni kan ju kolla ändå!

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

åh va duktig hon måste vara :D bara 16 år (= superfin kjol :)

2008-06-25 @ 00:07:48
URL: http://performance.blogg.se/
Postat av: Beaa

Heej :)

jaa vi har det jättekulhär borta =D

Min mamma bor i USA, min syster också och dom bor i Washington D.C. Och japp vi har tävling här, det är en av Amerikas strsta tävlingar så det ska bli spännande! Men vi har inte med oss våran tränare utan vi tränar för våra amerikanska tränare när vi är här. Som är min systers vanliga tränare...hehe.

Och jaaa, det är coolare än vad man tror ! :D

2008-06-25 @ 01:44:32
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: PIMPIM

söta kjolar :)

2008-06-27 @ 18:21:59
URL: http://hejpimpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0