You're my addiction


Dear Saltvattenspray,
jag hade glömt bort hur mycket jag saknade dig när du var borta. Att när det var slut mellan oss så glömde jag bort hur underbar du var. Du får mig att ha sådan volym och stuns att jag aldrig behöver bry mig om hur jag ser ut! Det blir aldrig detsamma igen, inte utan dig vid min sida.. Men, nu när jag har förnyat dig så känns det bättre än aldrig förr. Nu slipper jag sakna dig. Jag har fått lib igen

Okej, jag är inte seriös och jag är ganska knäpp också för den delen (läs: Jag är vrickad!). Men jag älskar verkligen saltvattenspray! Jag hade glömt bort att mitt hår blev precis som jag vill ha det när jag använder det, sådär busigt och fräscht. Loveit. Mina naturliga vågor kommer fram och håret håller volymen utan att sacka ihop! Hårspray i alla ära, men det har aldrig fungerat på mig. Volym mousse är bra, men saltvattenspray is the shit! Så det så, kärlek till saltvattensprayen och det är något som ni alla tjejer borde testa! KÖP DEN. Proffs ocean mist, ett billigt alternativ som jag använder och älskar! Köp den för 30 bucks på H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0