YES!

Yes, vad roligt! Det fungerade med mobilbloggningen. Vilket jäkla trassel det var med allt som skulle skrivas i och allt, inte så praktiskt men what to do när man inte har någon som helst tillgång till internet? Jo då får man använda mobilen istället. Så det får jag ta och göra. Kostar väl 2 kronor per MMSbloggning. Då vet ni att ni inte slipper mig i en vecka, utan att jag uppdaterar när jag ids och det hinns med! Det är riktigt mycket som måste göras med tanke på bröllopet och att vi bara är där i en vecka, Liseberg, Gekås, förberedelser, stranden. Precis..

Snart ska jag käka middag! Gick in för en stund sedan då det blev kallt ute när solne gick i moln. Funderar på att gå ut sedan för en promenad, om jag orkar! Är så trött & seg. Tror det är förkyldningen som jag har haft i typ 3 veckor nu. Hostar, och snuvig. Not fun! /; Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0