World Trade Center

Oj, vilken tung film. Eller ska jag säga verklighet?

Filmen är självklart baserad på den verkliga händelsen den 11 september. De har återberättat historien genom två polisers kamp om att överleva och deras familjers oro och änglsan över att inte veta om de lever eller ej.
Hjälp vad gripande denna film var! Jag satt och mådde illa mest hela tiden för att jag mådde så dåligt över vad som har hänt. Jag förstår inte hur det kan finnas så mycket ondska i världen och plötsligt blev många saker mycket klarare varför USA agerar på sitt sätt i många olika lägen.

Filmen måste ses. Då förstår man verkligen hur hemskt det var! World trade center heter den alltså, och var beredda på att det inte är en barnlek, utan en riktigt tung film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0