Workworkwork..



Sovdax igen nu. Uppdateringen blir gles och det är inte för att jag ligger ute och lapar sol utan för att jag står i och jobbar trots att jag är sjuk! När jag kommer hem är jag dödstrött och orkar knappt stå, så jag gör inte mycket förrens jag har hämtat mig och jag inte tror att huvudet ska sprängas. Dagarna består av att jobba, äta & sova. Det är allt man orkar, när man är sjuk som jag!
Imorgon är det jobb mellan 11-18, alltså längre än dagens jobb. Jag hade det kul idag, även om det var lite att göra. Just nu längtar jag bara efter sängen och godiset jag kan få äta imorgon medans jag jobbar! Tur att man jobbar utomhus iallafall så man kan få lite sol på näsan (iallafall sol som reflekteras i vattnet eller i fönster!). Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0