Jag är frisk

Usch, känner hur viruset bara gosar in sig i min kropp! But I'm not going down. I'm still going strong ;p Eftersom jobbet är rätt "skrikigt" så har halsen typ blivit värre, smärtan från halsen när jag hostar har flyttat sig ner i bröstkorgen. Not fun! Har du typ förbrukat ett helt fishermens paket och druckit powerdrink och vatten i mängder!

Nu ska jag sova för jag ska upp åtta imorgon! Det blev inte så stor skillnad när bussen fungerade igen, jag slipper bara åka världens omväg. Eller jo, när jag åker hem spelar det roll.. äh skit samma! Haha..
Hoppas att jag får göra något roligt imorgon, det får framtiden utvisa! Ha en bra dag sötisar. Jag slutar 15 imorgon, så jag är hemma före middagstid. Då hörs vi! Fett najs!
Sovgott på er, goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0