Meant to



Jag har kollat på världens bästa program. Jag älskar det! Egentligen behöver jag nog inte ens säga vilket program det är, ellerhur? So you think you can dance, självklart. Jag har pratat med min underbara syster som befinner sig i USA tillsammans med min söta kusin och jag saknar dem så massor! New York verkar asballt & jag vill åka dit snarast! 

Appropå programmet som får mig helt crazy.. är det inte tokigt hur allt verkar så uttänkt ibland? Liksom precis allting, allt löser sig. Det finns liksom en mening med allt. Intesant?

Jobb står på schemat imorgon, 11-16. Må mys!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Wow. Vill också vara vig :( haha

2008-08-01 @ 11:50:17
URL: http://calineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0