I'm hooked

Addicted to facebook, again.

Det hela går i väldiga vågor. Just nu är jag en facebook nörd, även om det finns vissa anledningar till den situtationen. Förövrigt så hostar jag oavbrutet - väldigt tröttsamt. Imorgon är det då jobb 11-18, jag är jätte taggad och hoppas att jag får göra något riktigt kul så jag kan börja känna att allt rullar och att det går bra igen! Det är inte kul att må skit och behöva prestera vettni. Nu hostar jag som en kossa igen, not funny. Ska kurera mig och min mage som är ondig. Hur mår ni? Puss

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: helt sjukt, behandla som man själv vill bli behandlad :D

2008-07-17 @ 22:07:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0