SYTYCD

Tänkte bara säga..
Ni vet att jag lovade att ni skulle få veta allt om SYTYCD Scandinavia, och så visa det sig vara ett big time bottennapp hela programmet! Förutom Junior då. Höhö! Ni vet väl att det faktiskt var två stycken svenska dansare i finalen? Emma och Junior och dessa två var på Disco SM och delade ut medaljer. Har fått en kram av båda två faktiskt!

 
Cat Deeley är verkligen en grym programledare, bra att de inte byter ut henne!

Den 8 juli, alltså på tisdag nästa vecka börjar orginalet. Den Amerikanska versionen av So You think You Can Dance..? Och då kan jag lova er att jag kommer att ligga i med dansklipp, bilder och hej å hå! Jag älskar det programmet, jag sitter som klistrad och yppar inte ett ord under hela programtiden! Och för att vara mig, är det sjukt. Jag låter jämt annars!

Är det någon som ska se på det?

Kommentarer
Postat av: Lina

Var dom inte tre svenskar i finalen ? ;)



Ooh visste inte att so you think you can dance "orginal" ska börja ! Nu blev jag super glad. Det är mitt absoluta favorit program :D



KRAMAR

2008-07-02 @ 10:44:58
URL: http://linakarlsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0