Soluppgång, magnific!

Tja på er.

God natt, eller ja godmorgon typ. Men jag ska iallafall snart sova! Imorgon (läs: idag) ska vi ju åka ner till ett av mina favoritställen på hela jorden. So lovely. Imorgon kommer en liten nyhet också.. skulle jag tro! Muhah, ska värka lite mer på den bara. Så jag har bestämt mig!

Kvällen har gått fort. Vi käkade middag, jag satt och nördade mig vid datorn och lekte med hemsidan som StinaLee tipsade om. Vid 11, kollade vi på film. Sedan blev det ännu en film, en musikalliknande med JackBlack. Vi gick på ett nattuppdrag och såg ut som rånare, kom hem och kikade lite på Dreamgirls.
Höjpunkten var nog när jag hällde ut en hel skål med godis, det var duktigt gjort av mig. Som tur var va det bara choklad! Alltså sånt som är förpackat..

SOLUPPGÅNG! Shit vad fin den är. alldeles aprikos orange! Åh, vill vara någonstans där man ser solen nu. Tänk vad fint, vid horisonten ser man solen titta upp och himlen är ett kaleidoskåp av tusen färger..

Hjälp vad poetisk jag plötsligt lät. Jomen jag är ju lite poetisk.. ehm,  vi lämnar det! Nu ska jag sova. Vi hörs tomorrow, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0