Nu sätts förvandlingen igång..

Jag har länge pratat om den otroliga förvandligen som skulle göra att min blogg blev bättre än nu. Den kommer börja ske nu. Därför har jag listat saker som kommer att ske framöver, för att ni ska hålla lite koll. Bra va?

- Outfitbilder
Ja, ni läser rätt. Jag ska börja ta "outfit" bilder varje dag, förutom de dagarna då jag helt enkelt inte känner för att visa outfiten! Jag kommer dock inte kalla det för outfit, utan för.. ja, jag kommer på ett bra namn! Vi får se. Detta påbörjas omgående! Hur låter det?
- Design
En ny design kommer att komma upp. Mer komplicerad, mer saker att fixa. Detta innebär att det kommer dröja ett tag innan den är redo.
- Inriktning
Nu är bloggen allsidig, vilket den fortfarande ska vara till viss del. Dock kommer den att riktas mer och sikta in sig med vissa saker som huvudgenre.
- Videoklipp
Vad som kommer att finnas på videoklippen vill jag inte tala om, men det kommer ni få se i sinomtid.
- Mer av mig men mindre vardag
Mer av mig helt enkelt. Men mindre vardag. Hur ska jag förklara det utan att det låter helt vrickat? Jag kanske inte behöver det.. Ni får se!
- Bilder
En hejdundrans massa fler bilder. Då menar jag, många. Jag kommer nog ha svårt att lägga ifrån mig kameran! Mer bilder - roligare inlägg! Inte sant?

Vad tycker ni då? Låter det som en bra förändring? Jag är förväntansfull och jag hoppas att ni hänger med!

Kommentarer
Postat av: nicole

låter jättebra! :) hoppas du får en bra dag!

2008-07-01 @ 12:35:38
URL: http://nicolesandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0