Västkusten 7 juli - 14 juli

Godmorning sunshine, ..ehh ja eller här spöööööööööööregnar det! Trist eller va?

Om en halvtimme blir vi upphämtade och åker raka vägen mot tåget som ska ta oss till Gothenburg där vi anländer klockan schåtta (åtta) ikväll. Spännande va?

Jo, den nyheten jag hade tänkt att meddela var att jag skulle blogga, fast på en annan hemsida under min semester för att man kunde förprogramera inlägg osv. tyvärr ser det inte ut som att jag hinner det nu! Så jag får mobilblogga som vanligt här istället. Ska skriva ner all information som behövs nu. Bra va?


Nej hörrni, nu ska jag kila! Eventuellt fixa förprogramerade inlägg, snart kommer transportbilen! ;p Puss på er ha en superbra  vecka så hörs vi på måndag next week! Då kommer jag hem med förhoppningsvis mängder av fina bilder tagna med min fina bästa Nikon D40! Spännande! Jag kommer inte kunna lägga ifrån mig kameran..

Hoppas att jag inte har glömt något nu! Puss,

Nu ska jag ha en vecka av havet, bröllop, Gekås, Liseberg tillsammans med familjen!
 



SÖTASTE.
Vet ni? Åh vad gulligt. Jag fick världens sötaste brev från England där mina underbara vänner Helena & Erica befinner sig på språkresa. De verkar ha en speciell vistelse där borta. Saknar er mer tokfior! Vi syns när jag kommer hem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0