Life is a party

Jobb imorgon 11-15, sedan kommer jag hem och ska ta det så lugnt det bara går eftersom på söndag jobbar jag 13-21?. Det blir spännande, en knasig tid så vi får se vad som förväntas av mig då. Tihi!

Jag är glad! Och imorgon kommer det vara mycket att göra, eftersom det var löning idag och vädret är strålande fint. Är det någon som egentligen vet vart jag jobbar? Jag tror inte det va.. Mina kompisar möjligtvis. tihi!

Nejmen puss på er, dags att söva. Och jag bjuder på bilden också, man kan inte alltid vara beredd på att någon tar kort vettni! Haha, typisk knasbild på mig i mina glada stunder med cola light i handen! Festligt.

Ps. Det är också festligt att jag har glömt bort att måla nagellack på tre stycken av mina fingrar, två på högerhanden och en på vänster! Men är man orginell så är man. Chiao!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul du verkar ha det! :) Vilken gullig bild!

Jag saknar dig <3

2008-07-26 @ 12:27:00
URL: http://maldrin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Är bilden från bröllopet? LÄGG UPP NÅGRA BILDER DÄRIFRÅN :(

2008-07-26 @ 13:17:22
URL: http://calineo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag antar att du jobbar på gröna lund?

2008-07-26 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0