Jobb 11-18



Tja, mmsbloggningen blev inte som planerat eftersom jag är så smart att jag glömmer bort att lägga in numret på min mobil. I'm so smart. Men samtidigt tror jag att jag behövde en vecka ifrån blogg och vardag, men nu är jag back on track igen! Veckan har varit underbar men har gått extremt fort! Bröllopet var bland det finaste jag har sett och ögonen var blöta mest hela tiden. Kommer visa någon bild från det, och bilder från kusten naturligtvis.
Nu måste jag verkligen gå och lägga mig, jag ska upp klockan åtta imorgon och har ställt 3 klockor (en är min snälla systers som hon har i sitt rum) så att det är säkert att jag ska vakna. Börjar 11 fyra dagar i rad, tufft. Men jag måste sova, måste bli frisk! Har typ träningsvärk i lungorna!

Och ni, tack för alla fina kommentarer. Blir glad, svarar på allt så fort jag hinner!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad söt du är =)

2008-07-15 @ 21:40:10
URL: http://V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0