Jobb 11-18

Hello my friends.

Nu ska jag åka iväg och jobba, 11-18 blir det idag och när jag kommer hem så är det fredagkväll vilket innebär glass i stora lass! Hoppas jag får göra något riktigt sköj idag! Jag känner mig supertaggad, idag ska jag visa vad jag går för! Muhaha. Har inte mått så bra som ni kanske vet vid det här laget, jag är fortfarande inte frisk men har sovit längre än vanligt så jag är lite piggare. Sjukt intressant, intesant?

Vad kul det var att läsa vad ni skulle göra idag! Jag ska svara på alla kommentarer så fort jag får en lugn stund! Nu måste jag verkligen kila, leta strumpor och borsta tänderna! JAG SKA JU ÅKA HALV!

Pusss, vad ska ni göra idag då? (Det var så kul att läsa så varför kan vi inte ta det igen?)

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja du .. Sitter på jobbet nu och har tråkigt . Så då tänkte jag att jag kunde droppa in på din blogg :)

Det är ungefär det jag gör .. Sitter här och läser bloggar! (;

Men sen är det ju heeelg! :D

2008-07-18 @ 09:32:42
URL: http://hejdlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0