Jaha..

Då var man sjuk då. Jobbet gick inte alls som planerat! Efter två timmar var jag svimfärdig, jag kallsvettades, mådde illa och hade ont i huvudet. Inte mycket var bra helt enkelt! Tur att man har världens bästa coacher som hjälpte mig så att jag fick vila (gav mig choklad och kyla) och sedan löste det stora problemen som det innebar att skicka hem mig. Då känner man att man är i bra händer.
Synd att jag mår så dåligt så att jag var tvungen att sjukskriva mig imorgon, huvudet värker fortfarande och öronen likaså och jag mår inte alls bra. Så planen är att jag ska sova hur mycket som helst imorgon, helst tills jag vaknar av mig själv! Ledig är jag på tisdag, men på onsdag har jag planerat att vara back in the game! Vill ju jobba ju.. men det är inte lätt när man mår dåligt! Så då kommer jag tillbaks med nya friska tag.

Nog snackat om jobbet.. ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0