Hemlighet



Psst... jag har en nyhet! Det är inte helt klart ännu, jag är så nervös, glad och spänd att jag spricker. Allt skulle bli så underbart och bäst om det fungerade. Det känns 110% rätt och det är typ klart att det går.. Lite är förberett. Nu är bara hälften kvar! Jag är förväntansfull. Jag vill!

En uppgift till er medans jag är och sliter häcken av mig;

VAD TROR NI DET ÄR SOM KANSKE KOMMER ATT HÄNDA?
Ni får gissa hur många gånger som helst, om någon lyckas så får den ett fint pris av mig!
Puss, godnatt

Kommentarer
Postat av: Elina

Du har fått ett skitroligt jobb? :O

Eller nja ..

Du ska dansa någonstans? Hm, kanske inte .. Då vore det inte hälften kvar ..

Fota ngt kul?

Ngt med musikaler?

Ååh, jag vet inte! Berätta !! :D

(Kul att du är tillbaka förresten!)

2008-07-15 @ 20:16:06
URL: http://hejdlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska kanske åka nånstans, på semester liksom? du kanske ska byta blogg eller göra nått nytt med den här bloggen? du kanske ska skaffa nya guldfiskar eller busringa till någon väldigt viktig men övergödd politiker?

det här går ju inte, säg snälla tack

2008-07-15 @ 23:18:31
Postat av: Anonym

du ska kanske åka nånstans, på semester liksom? du kanske ska byta blogg eller göra nått nytt med den här bloggen? du kanske ska skaffa nya guldfiskar eller busringa till någon väldigt viktig men övergödd politiker?

det här går ju inte, säg snälla tack

2008-07-15 @ 23:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0