Hej.

Jag har en brilliant idé till min blogg. Ja designen snackar jag om nu.. Vill bara ha bilder på mig! Det kommer jag förhoppningsvis ha efter varbergsvistelsen, och då kan jag bygga ännu mer på designen. Har kommit en bra bit påväg idée mässigt, och det är ju nästan halva grejen! För sedan är det ju bara att fixa det som är kvar. Intesant?

Något som är lite läskigt är att jag är supersnurrig, känns som jag ska trilla omkull typ. We don't like that. Dessutom så ska vi upp vid tio imorgon, så jag borde nog gå och lägga mig nu! Vi hörs imorgon, och antagligen med mer uppdateringar än idag. Puss & godnatt.



EDIT:

Nej, nu kom jag på ännu mer hur jag ska ha det! Måste rita upp det på ett block, det kommer nog gå tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0