Godbach sweetiepies

Off to work. Sov sket dåligt inatt, men rätt länge.. Nu är det dags för jobb och jag får skjuts till tunnelbanan, fantastic. Paps är hemma igen! Det är bara idag och imorgon kvar som jag har dagspasset (11-18 idag 11-15 imorgon) för några dagar framöver sedan jobbar jag kväll. Mycket skönare, hihi. Kan man vara uppe senare & sova länge. Me lajki!

Huvudet gör ont så nu ska jag gå och borsta tänderna, ta en ipren, echinagard och en C-vitamin brus! Haha, det ni! Här ska det jobbas. Vad ska ni göra idag då? Berätta gärna, så har jag något kul att läsa när jag kommer hem! :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Yasmine Eriksson

Ska till frisören och få mitt hårklippt och förhoppningsvis slingat också. Sen ska jag nog luncha med en gammal vän! =) Du kan ju säkert läsa om det lite senare! =)

2008-07-17 @ 09:36:48
URL: http://yasmineeriksson.blogg.se/
Postat av: Mia

Är det inte jobbigt att jobba i juli, när det äntligen börjar bli varmt väder? :)

Vill jättegärna se fler av dina bilder du tagit me nya kameran! det blir ju så jäklarns bra bilder med systemkamera.. (inte alls avundsjuk!)



Och idag, oj! Jag har seglat hela dagen, är i Oxelösunds gästhamn nu och ska knalla iväg och köpa glass snart :) Yummie! Tycker synd om dig som jobbar :/

2008-07-17 @ 17:20:00
URL: http://flygares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0