EUW!

ÄCKLIGT. Jag varnar känsliga läsare! Haha

Jag hade ätit frukost och skulle gå och tvätta händerna, när jag märker att det är något svart på min höft. "Åh, vad har jag nu slagit mig någonstans?" Tänkte jag för mig själv, eftersom jag är väldigt klantig och inte direkt har koll på allt jag gör. Så pillar jag lite på det som ser ut som en sårskorpa.. men den vill liksom inte gå bort. Till slut slår tanken mig: ÄR DET EN FÄSTING? Så jag går i all min förskräckelse till pappa och frågar, och han säger lugnt: Ja det tror jag.. vänta så ska jag bara göra det här, det här, och så måste jag bara göra det och bädda sängen och dra upp och göra lite andra saker först. Sen kan jag kolla! AAH, jag ville ha bort den på en gång! Jag satt på en stol i köket helt äcklad! Haha. Och när jag kollade lite närmare på den så såg jag att den hade något som såg ut som ben, USCH! Då börjar man inbilla sig att man känner hur äcklet (fästingen) biter och sitter och suger upp mitt blod! Dessutom får man panik och måste typ kolla igenom hela kroppen tio gånger och varje sak som känns konstigt inspekterar man tusengånger och alla leverfläckar MÅSTE ju vara en fästing. Usch.

Så kom pappa och kollade på den, så visade det sig att det var en fästing och det bara vad huvudet som satt kvar! ASSÅ FY! Vad äckligt.
UTROTA DE SMÅ ÄCKLIGA KRYPEN! För övrigt var det min första fästing, har aldrig vad jag vet om haft en fästing innan! Lyllo mig.

Något jag fortfarande funderar på... Vart ligger kroppen någonstans?


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

haha ueuuuww :P har heller aldrig fått en fästing :)

2008-07-02 @ 15:26:46
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0