Ett gott skratt förlänger livet

Diggiloodiggliej, vad varmt det är hörrni! Högsommar värme och jag kunde inte vara gladare. Jag önskar att jag vågade vara mer i solen bara, men eftersom penicillinen förstör det för mig så får jag  vänta lite till och hoppas på att det extremt fina vädret håller i sig! Jag skulle så gärna vilja se lite sommar brun ut, vilket jag inte gör särskilt mycket just nu eftersom jag mest jobbar i skuggan och inte får vistas massor i solen just nu.

Hemma är jag nu iallafall & glad är jag med. Har åkt frittfall idag & jetline, supernajs. Haft en trevlig dag med massor av skratt! Imorgon & på onsdag är jag ledig, får se om någon av vännerna tänker komma hem från sina landställen! Saknar dom massvis ju.

Vi hörs lite senare med fina bilder, hur låter det? Puss

Kommentarer
Postat av: Stockholmsbrudarna

håller med, det är ju svin varmt i stockholm där jag bor med :D

2008-07-28 @ 21:40:30
URL: http://stockholmsbrudarna.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jajemän, as krångligt, haha. Men vad kan man göra liksom be någon annan ta kort? haha inte en chans, då blir det bara värre ;D



Mysig? Tack så mycket! :D Är lite trött på den själv men sålänge funkar den ju ganska bra :)

2008-07-29 @ 01:36:54
URL: http://calineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0