En helt vanlig söndag

Tjuba!

Nu är det snart dax för mig att kila iväg till jobbet. Solen skiner & det är varmt ute, det är hur underbart som helst om du frågar mig! Dagens klädsel blir prickig kjol & vitt linne, som ni får se bild på sen.. kanske innan jobbet nu om jag hinner! Jag känner mig inte helt frisk och kry, men jag kämpar på ändå! Jag ska klara av det bannemej! 16-22 jobbar jag alltså idag, och när jag kommer hem runt halv tolv är det bara att ösa i säng för att gå upp klockan åtta imorgon bitti. 11-16 jobbar jag då och på tisdag är jag ledig! Sedan rullar det på ytterligare några dagar med jobb, fler kvällspass dock vilket innebär att jag kommer att kunna sova ut! Lite skönt..

Men nu kära vänner, ska jag klä på mig & fota kläderna! Vi hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag stansar papper på bedömmer fullmakter, haha! ;P

Å jobb nr. 2 är på Sandys. Inget av det är kanske överdrivet roligt men man får ju pengar så :)

Tycker synd om dig som måste jobba helger! Fast iofs kanske man inte märker ngn skillnad på vilken dag det är när man har sommarlov .. Aja, hoppas du får det kul iaf! :)

2008-07-20 @ 18:00:37
URL: http://hejdina.blogg.se/
Postat av: Elina

Ååh, är jag?! :D Wii!



Ska du börja dansa i en ny grupp? (hörde att alive hade lagt ner .. :( )

Eller ska du kanske börja dansa i formationen ? :D

Har det ens ngt med discon att göra? Eller är det ngn annan dans? :)

Berättaaaaa !!

2008-07-20 @ 18:03:05
URL: http://hejdlina.blogg.se/
Postat av: nicole

vad är det du jobbar med ?:)

2008-07-21 @ 00:49:12
URL: http://nicolesandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0