Drömjeansen

Dagen har spenderats tillsammans med Helena och fy så mysigt det har varit! Inne i stan har vi vandrat, käkat supergod kokos glass från världens bästa glassmärke Ben & Jerrys & druckit islatte. När vi kom hem har vi kikat i resekataloger, på jakt efter ett trevligt resemål! Kvällen avslutades med en promenad med prat om allt och ingenting. Mys! Vi hälsade även på Helenas kusin Annie också på hennes jobb så vi spatserade tillsammans runt lite i stan ett tag. Trevligt har det varit! Jag har hittat världens mest perfekta jeans, de enda som fanns kvar i hela vida Sverige och några pengar hade jag inte. Då blir man ledsen! Drömjeansen, nivet.

Ni får se bilder imorgon! Nu ska jag skynda mig att tvätta av mascaran och krypa till kojs. Sista dagen ledigt imorgon, sedan jobbas det på igen tills på onsdag nästa vecka. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0