Att packa är inte det lättaste

Vilken sjukt dålig film! Jag skriver mer om den imorgon.

Nu ska jag sova. Imorgon åker en del av familjen i förväg ner medans två av oss tar tåget på måndag. Packningen ska med i bilen och jag har inte packat någonting idag så det är vad jag ska göra imorgon. Imorgon ska även kameran förberedas (laddas, sladdarna ska med och allt), datorn ska packas ner (laddare ska med), minneskort, reseoutfit, ladda mp3, lägga ner böcker, och ja utan att säga allt jag ska ha med mig så kort; jag ska packa allt.. Plånbok, smink! Shit mycket man inte får glömma.. Haha, så vi får väl se vad jag lyckas glömma denna gång. Alltid är det något som man inte tänker på, tihi. Förhoppningsvis så kommer jag ihåg allt. Nu ska jag sova, är trött och klockan är ju trots allt fem över tre! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0