Anton Zetterholm

Hjälp vad han var duktig igår, ja alltså Andreas Zetterholm! Ni som inte vet vem han är (shame on you!) har han precis gått ut folkuniversitetets musikalutbildning och vann uttagningen till att spela disneymusikalen Tarzan, i tysk tappning som Phil Collins har skrivit! Vilken grym inlevelse, röst och personlighet han har! Mygosch. Jag satt i soffan och fick rysningar, och det är inte ofta jag får det hörrni! Han var ju sjukt grym! Utseende mässigt var det verkligen ingenting att klaga på heller. Killar som kan sjunga & dansa får mitt hjärta att slå lite snabbare.. Jag är nog lite kär..  



Kommentarer
Postat av: Moaa

Niccieeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! snälla säg mig vart du köpte kameran ifrån??? :)

2008-07-02 @ 23:30:55
URL: http://moamadeleine.blogg.se/
Postat av: Emelie

Aa det tycker jag med!! Han e så jävla snygg och han sjunger såååå bra!!!:D:D

Jag e nog oxå lite kär.... haha xD

Kram

2008-07-08 @ 19:47:49
URL: http://cyreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0