Vilken dans!

Vilken dans jag och Carro fick till! Jag är typ förälskad i den! Synd bara att jag först får tävla med den, tidigast på SM. Iförsig så skulle jag kunna ha den i bronstävlingen i maj med, men den är inte lika cool utan hoppen, kickarna och spagat & splitten. Hm, så det får nog dröja en stund till, och så får jag peppra på den gamla dansen med lite coola saker för att den fortfarande ska hålla någorlunda!

Så, imorgon är det skola igen. Skönt att jag bara kan slänga på mig myspyskläder, det är ju träningsdag imorgon! Vilket känns super efter en sån lång ledighet och ätande. Haha!
Den här terminen ska jag ge gärnet, både i skolan och inte minst i dansen! Ska ta igen allt från förra terminen! Ser fram mot det faktiskt. Och possitiv energi är det aldrig fel på!

Nu ska jag nog gå ner och titta till lilla Egon (datorn! haha) och se hur det går att säkerthetskopiera allt!
Hej & hå!

Nix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0