Vilka är ni?

Det är roligt att det faktiskt verkar vara folk som läser
min blogg dagligen! Och följer det jag skriver.
Det är alltid lika kul att se att man har fått en kommentar, eller att besökarsiffran tycks slå rekord igen! Tack för det..



Men vilka är ni som läser bloggen egentligen? Jag har koll på att några jag känner gör det! Men vilka är ni andra? :)




Alla, skriv gärna kön och ålder och vart ni bor som en kommentar till detta inlägg! Skulle vara kul att veta vart ni befinner er någonstans i Sverige!





Ha det bäst!
Nicen fjongen

Kommentarer
Postat av: Helena

Hejhopp, jag läser såklart din blogg :D Och jag är flicka (som du förhoppningsvis vet), är 16 år och bor i Stockholm ;D
Hare braaa!!

2008-01-05 @ 12:06:37
URL: http://heeleena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0