Svårt att andas, varm inombords

Hej allihop! (Försenat inlägg! Skulle vara inne vid 16:30)
Nu är jag äntligen hemma. Efter en ganska lång dag! Skönt. Det är nog veckans längsta dag faktiskt! .. hm måste tänka lite!
MEN hursom!
På dansen idag filmade vi, som jag sa.. och min grupp va katter! En i gruppen hade försovit sig, men som tur var fick vi förstärkning av Åke! Vilket blev hur bra som helst! Men jag kände inte att min insats var det bästa jag kunde göra.. Lite tråkigt när man känner så, men men.. inte så mycket att göra något åt ju!
Sedan var det ju för ovanlighetens skull, HÅLTIMME. Usch och fy & BLÄ. (a) Och efter det en timmes kulturhistoria..
Sedan small det.
Matten och engelskan gick helt okej! Annorlunda engelska lektioner jämfört med var jag är van vid, skitkul!

Imorgon är det sovmorgon! HUR skönt som helst. Känns som om jag gått i skolan 2 veckor i streck, utan någon helg. Det stämmer ju iförsig nästan..

Nu dunkar huvudet, igen! Dags att göra något annat..
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0