Super rolig kväll!

Hej alla nattugglor, och även ni som läser imorgon!

Som ni ser så är jag hemma nu, ska strax borsta gaddarna och krypa till kojs!
Jag har haft en superrolig kväll med delar från gamla 9B med pictionary och prat om gamla minnen. Åh, det är så mysigt att träffa er!
Jag försökte ladda in bilder och mestadels filmer på när vår kära kont skulle försöka rita men inte direkt lyckades illustrera så någon av oss andra förstod.. Men att lägga in bilder och filmer gick inte speciellt bra, datorn ville inte känna igen programvaran, eller försöka få den att fungera. Det är nog kanske värt ett försök till? Annar så får jag se hur jag lyckas få in dem imorgon!

God natt!

Los Nicollos

Kommentarer
Postat av: Michaela

Kul att träffa gamla vänner :)

2008-01-05 @ 13:53:41
URL: http://michaelal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0