Sov gott!

Jomen, lite tidig är jag väl iallafall? Ska släcka datorn inom en 10 minuters period. Då ska jag kolla på tv en stund. Gissa på vad? Jo svårt, eftersom vi har min systers Sex and the City box på besök..
Sen ska jag försöka somna.. tro det eller ej!
Vi får väl hoppas att det går vägen?

Imorgon ska jag nog leta efter mina kära örhängen jag så länge velat ha! Jag hoppas att jag hittar dom, hoppas, hoppas! Isåfall blir det bild och ett eget inlägg för dom, för oj vad dom ska hyllas! haha. I löv dem, I just do!

Men så, hej å hå. Surströmming tå!

Nixpix

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Seinfeeld är kul:)

2008-01-04 @ 07:17:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0