Söndag

Nyduschad och färdig. Tävlingen och tävlingslicensen är betalad och Skönt! Just nu sitter vi och tittar på the wedding planner. Kuligt!

Imorgon är det ju skola som vanligt igen. Eftersom min kusilin är uppe och ville se mig in action ska jag höra om hon får följa med på någon lektion på tisdag, det ska bli roligt.
Veckan börjar som vanligt med en underbar danslektion, och denna termin med en tillfällig lärare på måndagar. En som vikarierar för vår ordinarie bara på måndagar. Hon är också jätte duktig, och jätte snäll!
Det är underbart att börja veckan med dans, och direkt efter så har man teater! Det känns mycket lättare att gå upp på måndagar när man har något kul framför sig!

Förlåt att jag är så dålig på att hålla vad jag lovar. Jag ville ju göra iordning ett inlägg från min födelsedag, men jag har inte hunnit. Ska försöka hinna det imorgon eller på tisdag! Jag ska göra det, för jag vill komma ihåg.. Kanske kan göra det imorgon efter jag och C har tränat! :D får se!

KRAM! Nu börjar filmen

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Ashlee var fin på den bilden :) hon såg nog bäst ut :D , fast en del operationer har ju gjorts ;)

2008-01-21 @ 11:38:06
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0