Söndag

Så var det söndag! Idag, och imorgon kvar innan skolan drar igång igen.
Det har varit extremt skönt att vara ledig, och glömma bort tid och rum och inte hålla koll på vilken dag det har varit! Samtidigt som jag blir så rastlös, som jag har sagt tusentals gånger. På tisdag ska jag få dansa för första gången på hm... TYP 4 VECKOR? Iförsig så smådansar jag så fort jag står stilla! Haha
Det ska bli skönt att komma igång igen, med normala vanor och vara frisk och inte kikhosta, körtelfeber eller något annat skit! =)
Denna termin,  så järnspikarnas järnspik ;D

Senare idag kommer tipset om B&J's glassen! Laddar precis in bilderna nu, så jag ska bara fixa iordning inlägget och skriva lite! Så hoppas vi att det blir braigt.

Krämbänän!

Nisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0