Smells lovely

Det luktar supergott här hemma! Det har redan börjat bakas inför de två födelsedagarna. Mums..

Ikväll har jag kommit på att sam arbetet inte var lika stort som jag trodde, vilket jag blev överlycklig över! Plus att jag har skrivit min karaktärsanalys, tränat på låten & skrivit svenska. Inte för att det är speciellt intressant vad jag pluggar med. Men det känns bra! Även fast jag blev frustrerad och irriterad. höhö

Nu ska jag krypa till kojs snart! Imorgon är det den berömda estet-dagen. Ingen 3h håltimme imorgon inte, utan då har vi sång i 2h! Då får jag höra alla sjunga för första gången! Har fortfarand typ inte hört hälften av alla! har lyckats varit riktigt sjuk de gångerna som varit innan! Men imorgon hinner nog alla sjunga, och då hör man alla! Ska som sagt bli kul. Hoppas att min låt sitter! Haha..

Jepp, imorgon blir det mjukiskläder för hela slanten! Supermysigt. precis som idag! Skönt att man införskaffat sig massvis med fina mjukiskläder! =) Eller massvis, några stycken iallafall! :)

Nu ska jag fortsätta borsta gaddarna, sovgott!

Nutttrutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0