Slitet hår? Nejtack..

Hallåhallå.
Förlåt att uppdateringen kanske inte varit den bästa idag! Fick inte iväg det första inlägget när det var tänkt och sedan har jag inte suttit här så mycket pga. huvudvärk!

Har haft i en hårinpackning i snart 4 h, haha. Det är bra, för mitt hår är så slitet. Det behövs klippas, så det var en bra nödlösning. Det ska sköljas ut alldeles strax!
Har känt mig stressad hela dagen, och tänkt på alla arbeten som ska vara klara. Riktigt jobbigt! Är rädd för att jag har glömt något viktigt datum eller inlämning.. usch!

Har precis käkat en apelsin och mår finfint. Fortfarande stressad, men som sagt.. jag försöker faktiskt.

Let's blog along! Bye

Nicciepicciepäronp*ng =D

Kommentarer
Postat av: malin

Ååå, jobbigt att vara stressad! :(

2008-01-23 @ 22:07:51
URL: http://malzzis.blogg.se
Postat av: isabelle

vadå för hårinpackning ? vilket märke ?

2008-01-26 @ 19:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0