Rockbjörnen, Alla vinnare

Ikväll var det Rockbjörnen! Den sändes tyvärr inte på någon tvkanal, men när jag kom på det bänkade jag mig framför datorn med internet tvn!
JAG ÄR SÅ GLAD, HEJJA MÅNS! :D

Årets Nykomling: Måns Zemlerlöw
Årets grupp: Sahara Hotnights
Årets liveakt: The Ark
Årets album: Kent
Årets kvinnliga artist: Sonja Aldén
MySpace priset: Kid Down
Årets utlänska låt, skiva & artist: Timberland, Låt = Apologize
Årets Svenska låt och årets manliga artist: Lars Winnerbäck
Årets utländska grupp: Tokio Hotel

 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag måste bara säga att jag är sååå avundsjuk på dig som går musikal. Gud vad kul!

2008-01-25 @ 10:32:16
URL: http://saaammie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0