Pluggpluggplugg

Det är vad jag ska ägna min söndag åt. Tillbaks till vardagen då söndagen är en pluggdag, och om någon vecka även en 3h dansdag.
Idag ska det pluggas matte, framförallt. Men eftersom vi har läxa i ALLA teoretiska ämnen till på torsdag och ett till på onsdag, så har jag en del att göra! Det är sånnahär veckor som man uppskattar vår extremt långa håltimme på tisdagar, som vi hör & häpna inte har denna vecka.. tyvärr!
Utan vi har uppsjungning på sången också!
Hysteriskt.

Ja, såhär ser min vecka ut;
Måndag: Matteprov - ekvationer
Tisdag: Uppsjungning - Kärleken kommer..
Onsdag: (Kusin fyller år, kan inte plugga mkt) Kulturhistoria läxa
Torsdag: Samhällskunskap - skriva klart inledningen
                 Engelska - Easily confused words
                 Svenska - Skriva klart novellen
Fredag: JAG FYLLER ÅR! :D

Två födelsedagar, fem läxor & ett prov.

Nu måste jag sätta igång, ha en mysig söndag! Det ska jag ha, en date med matteboken väntar ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0