Öppet hus!

Kom hem för någon timme sedan, har varit på öppet hus på my school. Först hade vi dans, sedan teater och sist ensemble. Jätte kul var det, och det lät som om det var bestämt att vi ska köra den lilla musikalen detta år! Berättar mer senare!

Trött är jag. Supertrött! Men det var väldigt kul igår! Jag ska göra ett alldeles eget inlägg om min födelsedag! Det var väldigt mysigt.
Dagen idag var också rolig. Men det blir extra nervös när det är någon som man har i sin närhet och familj som är med och tittar! Då spänner man sig lite extra! Men jag kämpade på som vanligt. :)

Ikväll ska jag antagligen träffa min kastrull och mitt durkslag! Ska bli mysigt. Även fast jag är trött som en get! :D

Snart kommer inlägget om min födelsedag! Kramkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0