One day to go!

Så var det onsdag.
Imorgon är det fredag och helg, skönt. Är trött och halvseg.

Skolan började med matte och slutade med en föreläsning om inviduella val, att det var ett nytt system med meriter. Om man läser något främmande språk, eller någon mer avancerad mattekurs så får man 0,5p per "merit-kurs". Väldigt konstiga saker som politikerna hittar på, men det var tydligen för att främja fortsatta studier direkt efter gymnasiet. Nu förstår jag iallafall mer än vad jag gjorde innan, men det var inte lätt att förstå precis just då. haha!

Efter skolan gav jag mig ut på stan efter rundade vaniljformar (som jag inte hittade, någonstans!) och för att köpa en L´oreal true match minerals för mitt presentkort jag fick från min urgulliga syster! :) Ska testa den imorgon, kul med något nytt, och något som är bra för huden. Precis vad jag behöver!

Nu snart ska vi snart käka en av syskonens lagade mat, ska bli jätte gott för jag är vrålhungrig! Det blir trerätters, med efterrätt! Lyxlyx. =D

Nu ska jag ta och blogga vidare eller göra någonting annat och bara längta efter maten!
Krambananer! (Banana-split ska vi äta dessutom, muhaha!)

Nissepiss

Kommentarer
Postat av: låter lysande

låter lysande men kom ihåg att inte glömma antikrundan!!!!!

2008-01-10 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0