Nya kategorier!

Nya kategorier till  höger i spalten! Har gjort ca 30 inlägg bara, men såsmåning om så kommer alla att ligga i olika kategorier. Det är svårt att göra alla samtidigt, eftersom det inte finns någon knapp som sorterar alla 450 inlägg jag har skrivit! Börjar bli en del.

Så, snart är det sov dags. Känner mig konstigt trött, huvudet värker en smula och jag är lite yr. Är nog för varm.. För det är rätt varmt inne och jag hade massvis med kläder på mig, för annars fryser jag. Haha, konstigt blandning nåja.. Man får välja mellan att vara en eskimå med tusen plagg, eller vara endast iklädd en bikini.. Hm, jag tror jag väljer eskimåerna faktiskt.

Med andra ord, ska det bli skönt att sova.

Bara 3 dagar kvar, sen börjar skolan. Okej, om man ska bortse från att klockan är över tolv då, annars är det bara två ynka dagar kvar. Något jag längtar så galet efter är att få röra på mig igen! Jag blir hysteriskt rastlös när jag inte rör på mig. Måste skaffa motivation och göra styrka hemma minst. Jag har ju klarat det förut!
Annars vill jag inte ens tänka mig hur sommarlovet kommer se ut! Haha, jag kommer vara ett hysteriskt frigolitanfall.. Fast, man äter inte fullt lika mycket på sommaren! Sant.. Hm.. Måste komma upp med en plan ändå!

Oj, nu blev inlägget sådär jobbigt långt igen!
Imorgon kommer det ett inlägg i kategorin "Fiffigt Niccie!", där jag berättar hur jag gjorde min B&J's glass. Som blev riktigt god! En klar vinnare om man inte har cash för en ganska dyr, riktigt B&J's glass.
Ett budget alternativ helt enkelt.

Nej, sovgott! Vi hörs imorgon med smaskiga tips.

Nuggets med ris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0